Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA
ROZDZIAŁ I
DEFINICJE
- Sprzedający – rozumie się przez to Piotra Opiekę, przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA” z siedzibą w Świebodzicach (58-160), ul. Jeleniogórska 9, NIP:8842589730, REGON: 368576953, (dalej: „EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA”);
- Zamawiający – rozumie się przez to przedsiębiorcę tj. osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która:
- wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego i
- poprzez Sklep zawiera umowę ze Sprzedającym w celu związanym bezpośrednio bądź pośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą;
- Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego, działający pod adresem: https://eurobandserwis.com.pl/;
- Towar – rozumie się przez to produkty oferowane przez Sprzedającego w ramach Sklepu do sprzedaży zgodnie z informacjami na stronie https://eurobandserwis.com.pl/;
- Cennik – rozumie się przez to listę Towarów wraz z ich oznaczeniami i cenami znajdujący się na stronie https://eurobandserwis.com.pl/;
- Cena – rozumie się przez to cenę netto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nieuwzględniającą kosztów dostarczenia Towaru oraz podatku VAT;
- Zamówienie – rozumie się przez to ofertę skierowaną do Sprzedającego przez Zamawiającego w formie elektronicznej zgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu, dotyczącą nabycia Towaru na zasadach i w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie;
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Godziny robocze – godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach Roboczych;
- Koszty dostarczenia Towaru – rozumie się przez to koszty poniesione przez Sprzedającego niezbędne do dostarczenia Towaru Zamawiającemu zgodnie z Zamówieniem;
- Konto – konto założone dla Zamawiającego w Sklepie w wyniku procesu rejestracji;
- Serwis – witryna internetowa Sklepu Sprzedającego;
- Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu;
ROZDZIAŁ II
POSTANOWIENIA OGÓLNE
I. Informacje o Sklepie
- Sklep EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA działa pod adresem https://eurobandserwis.com.pl/ i jest prowadzony przez Sprzedającego.
- Korzystanie ze Sklepu jest możliwe przy pomocy sprzętu komputerowego lub urządzenia mobilnego z zaktualizowanym oprogramowaniem z dostępem do Internetu, poprzez przeglądarki internetowe: Opera, Safari Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome.
- Do składania Zamówień w Sklepie uprawnieni są tylko Zamawiający spełniający warunki określone w Rozdziale I ust. 2 Regulaminu.
- Regulamin określa wyłącznie zasady zawierania i wykonania umów sprzedaży zawieranych w Sklepie.
II. Rejestracja
- Złożenie Zamówienia i zakup Towaru jest możliwy po dokonaniu rejestracji.
- W celu dokonania rejestracji Zamawiający zobowiązany jest poprawnie wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronach Sklepu, wskazać unikalny login i hasło, dzięki którym możliwe będzie logowanie się do Konta.
- Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Zamawiający oświadcza, że jest przedsiębiorcą i będzie dokonywał zakupów w Sklepie wyłącznie w celu związanym bezpośrednio bądź pośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
III. Zamówienie
- Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest jedynie po zalogowaniu się do Konta.
- Złożenie Zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia.
- Realizacja Zamówienia odbywa się w Godzinach Roboczych w Dniach Roboczych.
- Sprzedawca dopuszcza wyznaczenie innych Dni Roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane po uprzedniej informacji umieszczonej w Sklepie.
- Po wybraniu Towarów Zamawiający umieszcza je w wirtualnym koszyku, zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną w Sklepie. Przez cały czas trwania zakupów Zamawiający ma możliwość przeglądania i edytowania zawartości swojego koszyka.
- W formularzu Zamówienia Zamawiający wskazuje obowiązkowo dane oznaczone jako dane obligatoryjne oraz może dodatkowo wskazać inne dane, nieoznaczone jako dane obligatoryjne.
- Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia jest poprawne wypełnienie pól formularza Zamówienia oraz potwierdzenie Zamówienia zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną w Sklepie oraz akceptacja Regulaminu Sklepu w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia.
- Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia stanowi integralną część umowy sprzedaży.
- Akceptacja Zamówienia przez Sprzedawcę następuje przez przesłanie do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, wskazujące numer Zamówienia, zamówiony Towar, Cenę jednostkową i zbiorczą Towaru, Koszty dostarczenia Towaru i adres dostawy Towaru. Akceptacja ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Zamawiającego oferty.
- Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
IV. Umowa
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Zamawiającego nie oznacza zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży.
- Składając Zamówienie Zamawiający składa Sprzedającemu ofertę zakupu Towaru objętego Zamówieniem.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili dojścia do Zamawiającego oświadczenia Sprzedającego o akceptacji złożonej przez Zamawiającego oferty zakupu Towaru objętego Zamówieniem.
- Sprzedawca zobowiązuje się w ramach zawartej w wyżej wskazany sposób umowy sprzedaży do realizacji Zamówienia zgodnie z treścią Zamówienia wskazanego Zamawiającemu w akceptacji Zamówienia.
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę Ceny + VAT wraz z Kosztami dostarczenia Towaru.
- W przypadku braku uznania rachunku bankowego Sprzedającego kwotą Ceny Zamówienia + VAT i Kosztów dostarczenia Towaru w terminie wskazanym w Punkcie VII.3 poniżej, Sprzedający nie zrealizuje Zamówienia i odstąpi od umowy sprzedaży.
- Zamawiającemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży.
V. Dostępność Towaru i termin realizacji Zamówienia
- Termin realizacji zamówienia standardowo wynosi do 3 Dni roboczych.
- W wypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w ww. terminie, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej, wskazując jednocześnie proponowany nowy termin realizacji zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający będzie miał możliwość wyboru, czy anuluje złożone zamówienie w całości, czy też wyraża zgodę na wydłużenie terminu realizacji. Brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia otrzymania ww. informacji równoznaczny jest z wyrażeniem zgody na przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu informacji o anulowaniu całości zamówienia zwróci Zamawiającemu całość płatności uiszczonych w związku z zamówieniem. Zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Zamawiającego, z którego dokonana została zapłata.
VI. Ceny
- Ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami netto, niezawierającymi podatku VAT.
- Ceny nie uwzględniają Kosztów dostarczenia Towaru.
- Wysokość Cen w Cenniku jest wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji.
- Wynagrodzenie za Zamówienie obejmuje zapłatę 100% kwoty Ceny + VAT i Kosztów dostarczenia Towaru.
VII. Metody płatności
- Zamawiający ma do wyboru następujące formy płatności:
- Przelew z góry na rachunek bankowy;
- Szybka płatność online (Przelewy24)
W przypadku wyboru metody płatności – Przelew z góry na rachunek bankowy lub Szybka płatność online (Przelewy24) – Towar wysyłany jest do Klienta po uznaniu rachunku bankowego Sprzedającego nr 14 2490 0005 0000 4530 6201 6004 zapłatą pełnej kwoty Ceny + VAT oraz Kosztów dostarczenia Towaru.
- W tytule zapłaty za Zamówienie należy podać numer Zamówienia. W przypadku Szybkich płatności online (Przelewy24) przelew wypełniany jest automatycznie.
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać zapłaty Ceny Zamówienia + VAT oraz Kosztów dostarczenia Towaru w terminie do 3 dni od momentu otrzymania przez Zamawiającego Akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę.
VIII. Faktury VAT
- Każda otrzymana przez Sprzedającego wpłata będzie dokumentowana fakturą VAT.
- Faktura VAT wystawiona będzie zgodnie z informacjami podanymi przez Zamawiającego podczas rejestracji konta w Sklepie EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA.
- Zamawiający akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na podany podczas rejestracji i widoczny w Profilu Klienta adres mailowy.
ROZDZIAŁ III
DOSTAWA
I. Formy, koszty i terminowość dostawy
- Koszty dostarczenia Towaru każdorazowo podawane są w Serwisie. Koszty dostarczenia Towaru są niezależne od Ceny Towaru i są pokrywane w całości przez Zamawiającego.
- Sprzedający może określić Towary lub ich ilość, które dostarczane są do Zamawiającego nieodpłatnie lub przy wykorzystaniu innej metody dostawy (np. osobiście lub przez pracownika Sprzedającego).
- W przypadku braku możliwości odbioru Towaru we wskazanym terminie realizacji, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@eurobandserwis.com.pl.
- Do każdej przesyłki Sprzedawca wystawia dowód sprzedaży (faktura VAT). Dowód sprzedaży zostanie wysłany Zamawiającemu w formie elektronicznej na wskazany podczas rejestracji konta, adres mailowy lub na wyraźną prośbę Zamawiającego (ujętą w polu „Uwagi” w formularzu zamówienia) Sprzedawca dostarczy dowód sprzedaży w formie papierowej wraz z zamówionym towarem.
ROZDZIAŁ IV
REKLAMACJA TOWARU
- Wady Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
- Zgłoszenie reklamacyjne winno zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@eurobandserwis.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: EURO-BAND-SERWIS PIOTR OPIEKA, ul. Jeleniogórska 9, 58-160 Świebodzice.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia, dołączyć dokładny opis wady Towaru, a także podać dane kontaktowe (numer telefonu bądź adres poczty elektronicznej) do osoby zgłaszającej reklamację.
- Reklamacje nie zawierające powyższych danych nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą elektroniczną bądź pisemnie na adres właściwy dla zgłaszania reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
- Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający, w razie uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez Sprzedającego. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.
ROZDZIAŁ V
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedający.
- Dane osobowe obejmujące imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, będą przetwarzane wyłącznie w celu:
- realizacji Zamówienia;
- zamieszczenia Zamawiającego w bazie Zamawiających;
- założenia i utrzymania Konta Zamawiającego.
- Zamawiający mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania może uniemożliwić złożenie i realizację zamówienia.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Zamawiającego znajdują się w polityce prywatności.
ROZDZIAŁ VI
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w szczególności z:
- niedostosowania się Zamawiającego do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Sprzedający się posługuje;
- braku możliwości dostępu do Serwisu wynikającego z przyczyn od Sprzedającego niezależnych;
- siły wyższej;
- awarii, z przyczyn leżących po stronie Access providerów, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Zamawiającego;
- niewłaściwego korzystania ze Sklepu przez Zamawiającego;
- krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Sklepu.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Zamawiającego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej Zamawiający, który się nim posługuje w komunikacji ze Sprzedającym, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedającego. W przypadku likwidacji lub zmiany adresu poczty elektronicznej Zamawiający jest obowiązany zapewnić przekierowanie przychodzących na stary adres wiadomości na nowy adres tak, aby otrzymywać korespondencję wysyłaną również na stary adres. W braku dopełnienia tych obowiązków Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Zamawiającego z treścią wiadomości.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi, a także za utratę korzyści, jakie Zamawiający mógłby odnieść gdyby mu szkody nie wyrządzono. Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego ze wszystkich tytułów nie może przekroczyć kwoty wartości Zamówienia w związku, z którym powstała szkoda.
ROZDZIAŁ VII
DOSTĘPNOŚĆ I ZMIANY REGULAMINU
- Regulamin jest stale dostępny w Serwisie.
- Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
- Sprzedający jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiana Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamówień złożonych po umieszczeniu na stronie Sklepu nowego brzmienia Regulaminu.
ROZDZIAŁ VIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu. Każdy ma możliwość samodzielnego dostępu i zapoznania się z treścią Regulaminu.
- Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.11.2020
- W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy oraz w okresie zawieszenia działalności gospodarczej Zamawiający nie jest uprawniony do korzystania ze Sklepu, w związku z tym zobowiązany jest do nie składania Zamówień w tym okresie i poinformowania Sprzedającego o zaistnieniu wskazanej okoliczności. W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy Zamawiający powinien niezwłocznie wyrejestrować się ze Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do:
- wycofania poszczególnych produktów ze Sklepu,
- zmiany Cen oraz ilości Towarów w Sklepie,
- wprowadzania nowych Towarów do Sklepie,
- przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.